Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Nisan 2015 Çarşamba

Lush І Lemony Flutter Tırnak Eti Bakım Kremi

Günaydın! :)

Ülkemizden çekilmiş/olmayan bir marka ile ilgili yazılar hazırladığımda kendimi suçlu hissetsem de aslında gerçekten beğendiğim ve "bu da burda dursun" dediğim ürünleri sizlere anlatmayı çok seviyorum.

Bunlardan bir tanesi de:

Lush - Lemony Flutter


Makyaj, kozmetik ve güzellik dünyasında oldukça ses getiren bir üründü bu Lemony Flutter :) Tırnak etlerini yumuşatma, sertleşmiş tırnak etlerini tedavi etme vaatleri olan limon kokulu bir kremdi.

Bende bu ürün sanırım 2 seneden fazla bir süredir var, ben genelde bu tarz organik/doğal içerikli ürünlerimi bir çekmecede ve karanlık bir ortamda saklıyorum. Ne kokusunda ne yapısında en ufak bir değişme/bozulma olmadı. Bloglarda oldukça sık okuyorum, 6 ay sonrasında bu ürünün bozulmaya başladığı, kokusunun değişmeye başladığı yazılmış.

Ben böyle birşey yaşamadım.

Bu ürün de içinde olmak üzere, Lush ürünleri tamamen organik/doğal içeriklerle elde ediliyor bu sebepten kısa ömürlü ve açıldıklarından sonra fazla beklemeye müsait ürünler olmuyorlar.

Bu kremin içeriğine de bir bakalım:

(Kendi web sitesinden aldım)

Fresh Organic Lemon Infusion (Citrus limonum) , Shea Butter (Butyrospermum parkii) , Beeswax (Cera alba) ,Lanolin , Soya Oil (Glycine Soja) , Cold Pressed Organic Avocado Oil (Persea gratissima) , Cold Pressed Organic Linseed Oil (Linum Usitatissimum) ,Mango Butter (Mangifera indica) , Extra Virgin Coconut Oil (Cocos nucifera) , Castor Oil (Ricinus communis) ,Fragrance , Cold Pressed Organic Wheatgerm Oil (Triticum vulgare) , Lemon Oil (Citrus limonum) ,Lavender Oil (Lavandula augustifolia) , Tagetes Oil (Tagetes minuta) , Chamomile Blue Oil (Matricaria Chamomilla) , Stearic Acid , Triethanolamine ,Gardenia Extract (Gardenia jasminoides) , Cetearyl Alcohol , *Citral , *Geraniol , *Citronellol , *Limonene ,*Linalool , Methylparaben , Propylparaben

Evet içeriğinde paraben var ama açıkçası ben o kadar da takılmıyorum parabene.


Kremin yapısı çok yoğun, butter kıvamında çok az bir miktarı bütün tırnaklarınıza, tırnak etlerinize yetiyor. Ben çok severek kullandım ancak, düzenli kullanmadım. Neden derseniz, bu krem yapısı gereği sanırım sadece uyumadan önce veya uzun süre hareket etmeyeceğiniz, dinlendiğiniz bir anda kullanılması gereken (bence) bir ürün. Zira yapısı oldukça yağlı ve emilimi kolay değil. Bir yerlere dokunduğunuzda iz kalıyor,ancak, nemlendirme ve tırnak etlerindeki etkisi müthiş!

Eller manikürlü gibi oluyor, ancak ben zaten bu yaşıma kadar hayatımda bir kere bile manikür yaptırmadım, tırnak etlerimi kesmedim belki de o yüzden tırnak etlerim yumuşak ve bu sebeple bu üründen tam verim aldım. Maniküre alışmış ellerde ne gibi bir sonuç verir bilemiyorum.

Bu çok yavaş emilme ve aşırı yağlı yapısı sebebiyle ben çok da fazla ellerimde kullanamadım, daha çok ambalajın da üzerinde yazdığı gibi topuklarımda kullandım. Üzerine çoraplarımı çekip yatınca, sabaha yumuşacık oldu ayaklarım! :)

Kısacası bitmeye yakın olan bu tırnak eti bakım kremini ben çok amaçlı kullandım ve memnun kaldım. Ülkemizde olsa tekrar alırdım, ama malesef ülkemizden çekildi Lush markası.

Şu an Amerika fiyatı bu ürünün 16.95 $, bir yakınınız veya sizin yurtdışına çıkma ihtimali varsa, bu ürünü gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim :)

Herkese güzel bir Çarşamba günü dilerim!

Sevgiler...

2 yorum:

  1. ah ah benimki de bitti maalesef çok severdim bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara (yeni gttiğinde) tekrar gelecek demişlerdi Lush için ama ses seda yok malesef :(

      Sil