Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Nisan 2015 Cuma

Dior І Porcelaine Oje

Bahar geldi!
Renkler pastelleşti, çok tarzım olmasa da Dior'un bu mavi ojesini görünce dayanamadım! :)

Hemen bakalım ojemize :) 


Öncelikle renk için şunu söyleyebilirim: tam bir bebek mavisi! ben beyaza yakın pastel renkleri çok ama çok seviyorum, milky yani sütlü mavi, sütlü pembe gibi  renkler beni kendilerine çok çekiyor, bu da o renklerden biriydi! :)


Bu tarz içerisinde beyazlık olan, açık renklerde genelde tam homojen sürememe problemi olur, yapı kalın olur, fırçaya fazla gelir, çizgi çizgi olur, deli eder adamı!

Ama bu ojede bu zorlanmaları yaşamadım, ilk katta tabi yine fırça ve biraz da benim elimin titremesi kaynaklı çizgiler oluştu ama ikinci katta tamamen opak ve ambalajında gözüken rengi elde ettim! :)

Aşağıda görebilirsiniz, gün ışığında çekilmiştir fotoğraflar:


Mavisi tam benim istediğim gibi, sütlü sütlü :) Pastel, pastel! Özellikle biraz bronzlaştığımda bu ojenin harika duracağına inanıyorum :)

Ojenin kalıcılığı oldukça iyi ama Dior ojelerin kalıcılıkları genel olarak zaten oldukça iyi, şurada yazdığım biraz erken çıkmaya başlamıştı ama genel olarak Dior ojelerin yapısından ve kalıcılıklarından memnunum.


Sizin bahar için seçtiğiniz pastel renkli ojeler hangileri?

Yazın bana!

Sevgilerimle...

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder