Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Nisan 2015 Pazartesi

Palmolive І Body Butter Kahve Hazzı Banyo ve Duş Jeli

Merhaba! :)

Kolay erişilebilen ve yine uygun fiyatlı bir ürünle karşınızdayım :

Palmolive - Body Butter Kahve Hazzı Banyo ve Duş Jeli

Bu ürün ailesinin sanırım dört farklı çeşidi var: kahve hazzı, şeftali büyüsü ve çilekli ve vanilyalı çeşitleri. Ben kış zamanı bir Gratis indiriminde denk geldiğim için ve kış aylarında içimi ısıtacak bir koku olacağını düşündüğüm için, kahve hazzı olanı seçmiştim :) Bu duş jellerinin özelliği , kremsi yapıda olmaları ve içerisinde doğal özler bulunması. Mesela bunda da %100 doğal kahve çekirdeği özü bulunuyor. 

İçeriği aşağıdaki gibi,

Ürünün içerisinde  kabından da görebileceğiniz gibi minik kahve granülleri bulunuyor, ama yanıltmasın sizi keisnlikle bir peeling etkisinde değiller. Oldukça güzel köpürüyorlar, cildi nemlendirmeleri yok ancak kurutma gibi bir durumları da yok.

Bu duş jelinin en can alıcı noktası ise kokusu, mis gibi bir kahve kokusu sarıyor tüm banyoyu. Banyo sonrası ciltte çok uzun süre kalmasa da banyo esnasındaki o kokuyla beni benden aldı bu ürün. İlk fotoğrafta bitmeye az kaldığını ve dikkatli bakarsanız ambalajın alt kısımlarında çizgisini görebilirsiniz :)

Bütün kış çok severek kullandım, hatta şurada yazdığım 2014 favorilerinde de görebilirsiniz bu ürünü, ama yaz mevsimi için bu koku biraz bayık gelebilir, belki şeftalili olanını veya daha fresh ise çilekli olanını deneyebilirim.

En nihayetinde, uygun fiyatlı ve mis gibi kokan duş jelleri bunlar, çok sevdim.

Siz de bir bakın derim ;)

Sevgiler...

4 yorum:

  1. kahve kokusunu ben de çok severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika bir koku gerçekten, ama işte o kurutma hissi de olmasa mükemmel olacak :)

      Sil
  2. merhaba! kahve, çilek ve spa (mavi) olan içindeki pütürcükleri sebebiyle eşimin cildinde kuruluk yaptı. vanilya şeftali ve çikolatasının hayranıyım. 1 haftada 1 tane kesin tükenir :) indirimde 6,5 tl oluyor. 5-6 adet alıyorum. herkese tavsiye ederim. yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) ben de diyordum ki ne kadar harika bir koku ama keşke kurutmasaydı, demek ki bu peeling özellikli olanlarda varmış bir problem, ama kışın yine de kahve kokusunu değişemem gibi geliyor, yaz içinse şeftaliyi denemek istiyorum :) Yazıyı beğenmenize sevindim, teşekkürler, sevgiler :)

      Sil