Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Nisan 2015 Perşembe

Clarins І Instant Light Natural Lip Perfector - 01 Rose Shimmer

Herkese Günaydın! :)

Uzun süredir benimle birlikte olan ve bence gereğinden fazla abartılmış bir üründen bahsetmek istiyorum.

Clarins - Instant Light Natural Lip Perfector - 01


Bu ürünü ben yaklaşık 1.5 sene önce Sevil'den almıştım ve fiyatı kartımdaki puanlarla falan bana 48 TL'ye gelmişti, şu an ne kadar bu ürün bilemiyorum. Ben gençliğimde (20-21 yaşlarımdayken) çok lipgloss kullanırdım, ama artık o rüzgarda saçlarımın dudaklarıma yapışması olsun, dudaklarımdaki ağırlık hissi olsun, bu sebeplerden dolayı daha çok ruj kullanıyorum. Uzun zaman sonra ise blog aleminde oldukça sık övülen bu ürünü daha fazla dayanamayıp aldım.


Benim aldığım rengi 01 rose shimmer rengi. Kokusu harika,meyveli gibi diyebiliriz. Yapış yapış değil. Süngerli bir aplikatorü var, sıkınca sünger içerisindeki minik deliklerden ürün geliyor. Ben bunu yalnız başına da kullandım, rujlarımın üzerine de kullandım. Zira rose shimmer dense de dudağa uyguladığınızda tamamen şeffaf bir gloss gibi davranıyor.



Rengini bileğimin içerisinde görebilirsiniz. Bu rengi malesef dudakta alamıyorsunuz, bileğimin içinde harika ama dudağımda malesef bu renk gözükmüyor. Belki de benim dudaklarımın kendi rengi biraz pigmentli olduğundandır.

Aşağıda da dudaklarımdaki duruşu var. Benim kendi dudak rengimin parlak hali diyebilirim :/


Sonuç olarak, kalıcılık yok (beklemiyoruz da), yapış yapış değil, pigmentasyonu (En azından bu renk için) zayıf, çok güzel kokan, dudakları yumuşatan ve bu özelliklere göre bence biraz daha pahalı satılan bir gloss bu.

Eğer pigmentasyonu dert etmeyecekseniz, önerebilirim, oldukça hafif yapılı bir gloss çünkü :)

Sevil, Boyner, YKM ve Sephora'lardan edinebilirsiniz. 

Güzel bir gün dilerim!

Sevgiler xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder