Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Nisan 2015 Salı

LORAC І PRO Palette

Selam! :) 

İstanbul'a sanırım bahar geldi! Nispeten dışarda geçtiğimiz haftaya göre daha sıcak bir hava var, güneş yüzünü gösterdi en sonunda!

Bugün bahsetmek istediğim ürün ise yurdumuzda satışı olmayan ama çok da ünlü olan bir far paleti.

LORAC - Pro Palette

Aslında bu paletin ikincisi de çıktı ancak ben renklerini daha çok sevdiğimden ilk çıkan paleti tercih ettim. İlk palet daha sıcak tonlu doğal renkler içerirken, ikinci palet daha soğuk tonlu doğal tonlar içermekte.

LORAC Pro Palette, toplamda 16 adet doğal tonlarda sıcak renkler barındıran far var. Paletin yanında bir de mini boy far bazı geliyor ama kendisini daha denemedim. Paletin kabı NARS'ın paketlerini andırmakta, süngerimsi, silgimsi, süetimsi ama daha bir karton içerikli (o nasıl bir anlatmadır :)), kapağında mıknatıs bulunmakta ve içerisinde bir de aynası var. Palet oldukça ince, seyahatlere götürebilirsiniz rahatlıkla, ağır değil. Ancak mıknatıslı oluşu sebebiyle, bence ne kadar sağlam olursa olsun açılma riski bulunuyor.




Aşağıdaki fotoğrafta içerdiği renkleri görebilirsiniz. Üst sıra komple mat sekiz adet renkten oluşurken, alt sıra ise ışıltılı sekiz adet renk barındırıyor.

Teker teker renklere bakalım şimdi :)



White: Bildiğimiz beyaz, tebeşir renginde, bunu daha hiç kullanmadım, zira nereme kullanacağımı bilmiyorum. :)

Cream: İşte bu bu palette en çok kullandığım renk, göz kapaklarımdaki renk eşitsizliklerini gidermek için kullandığım, çok güzel bir krem rengi.

Taupe: Bununla genelde, gözlerime derinlik katıyorum, katlanma bölgesine güzel bir karıştırma fırçasıyla uygulayınca gerçekten sonuç çok güzel oluyor.  Sıcak bir kahverengi/boz karışımı bir renk.

Lt. Pink: Mat bir uçuk pembe, bunu da tek başına kullanabilirsiniz, oldukça fresh bir görünüm kazandıracaktır yüzünüze. :)

Nude: Işıltılı bir ten rengi, bunu da yine gözlerde aydınlatma amaçlı kullanıyorum.

Champagne: Işıltılı, şampanya/bej/açık somon renkleri karışımı! Bunu da tek başına tüm göz kapağıma uygulayıp çıkabiliyorum :)

Gold: Bildiğimiz ışıltılı bir altın rengi, göz kapağımın ortasına bunu sürüp dış köşelere Taupe ile gölge yapınca gerçekten oldukça güzel bir görüntü çıkıyor ortaya. Gold'u bu şekilde kullanıyorum :)

Lt. Bronze: Işıltılı, açık bir bronz rengi, bu da sür ve çık diyebileceğimiz farlardan olup, rengini paletteki diğer tüm farlar gibi iyi verebilen bir renk.

Yukarıdaki renklere gelirsek:

Mauve: İçerisinde lilalık/morluk barındıran bir pembe. Bunu da daha kullanmadım açıkçası, pembe/mor tonları makyajlarımda pek kullanamıyorum.

Sable:  Bu renk de sevip, sık kullandıklarımdan, bunu da genelde göz kapağımın katlanma bölgesine uygulayıp, tüm göz kapağına bir sıcaklık veriyorum. Seviyorum bu rengi! :)

Espresso: Çok amaçlı bir koyu kahve, ister kirpik dibine, ister, göz kapağınızın dış köşelerine, isterseniz çok iyi dağıtarak tüm göz kapağına uygulayabileceğiniz bir renk bu! :)

Black: Bildiğimiz siyah, direk kirpik dibine eyeliner gibi uyguluyorum :)

Pewter: Sanırım bu paletteki en sevilen renk bu blogger camiasında :) Tam bir sür çık rengi, boz/altın/açık kahve renklerinin karışımı, günlük kullanıma oldukça uygun benim de severek kullandığım bir renk ^^

Garnet: Paletteki en iddalı renklerden biri, sıcak bir bakırımsı, kırmızımsı bir renk! MAC'in ünlü Antiqued farına benzetiliyor. Başka farlarla gölgelendirilerek kullanıldığında şahane sonuç veriyor :)

Deep Purple: Bu palette elimin henüz gitmediği tek renk bu sanırım. Mor renkleri makyajda pek kullanamıyorum, belki siyah bir far ile karıştırıp geceye uygun smokey (dumanlı) bir makyaj yapabilirim. Daha denemedim.

Slate: Grinin güzel tonlarından, tüm göz kapağına tek başına bunu uyguluyorum, siyah bir göz kalemi ile harika sonuç veriyor! :)

Aşağıda gün ışığında çekilmiş, kolumun iç kısmındaki swatchları görebilirsiniz :)

Üst sıra aşağıda fotoğrafta,

Alt sıra ise aşağıdaki fotoğrafta! :)

Sonuç olarak, farların yapısı yağ gibi, yumuşacık, tozutması biraz var ama rahatsız edecek türden değil, uygulama yaparken göz altlarına dökülmüyorlar. İnanılmaz kalıcılar, yumuşaklar ve hepsinden önemlisi pigmentasyonları inanılmaz güzel! İnanılmaz yoğun renk veriyorlar :)

Gerçekten çok güzel farlar, açıkçası Urban Decay'in farlarından daha çok sevdim!

Bu ürün Amerika'da 42 dolara satılıyor, ama bir çok instagram satış hesabından da bu ürünü edinebilirsiniz.

Siz ne düşünüyorsunuz, bu palet hakkında?
En sevdiğiniz rengi hangisi? Ya da "cık olmamış" dediğiniz bir renk oldu mu?

Herkese güzel bir hafta dilerim...

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder