Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Nisan 2015 Cuma

Urban Decay І NAKED Basics Far Paleti

Herkese merhaba!

Şuradaki yazımda Urban Decay'in 25 Nisan'dan itibaren Sephora'larda satışa çıkacağından bahsetmiştim. Hatta erken davranmış dün (23 Nisan 2015) İstanbul'da bazı Sephora'larda satışa çıktı bile, Madem bu kadar yakın bir tarih o zaman bende elimdeki tüm Urban Decay ürünlerinden bahsetmek istiyorum.

Urban Decay NAKED Far Paleti yazısı için tıktık.

Bugünkü konuğumuz ise, NAKED serisinin küçük kardeşlerinden

Urban Decay - NAKED Basics


Ambalajı hissiyat olarak, NARS'ın ambalajlarını benziyor sadece NARS kadar kir göstermiyor ancak o kadifemsi his bu ambalajda da var. Far gramajları 1.3 gr. Toplamda 7.8 gr far var palette. 




Urban Decay NAKED serisinin bu küçük kardeşlerinin ilk versiyonunda 6 adet far bulunuyor. Bu 6 adet farın bir tanesi ışıltılı geriye kadar beş rengi ise mat renkte farlar. 


Palet, günlük makyajınızı yapmaya elverişli tamamen temel (basic) renklerden oluşuyor.

Oldukça kaliteli farlar, dökülme ve tozutma sorunları yok, kalıcılıkları da çok iyi. Urban Decay markasından zaten daha azını beklemiyorum :)

Renklere bakalım :

Venus: Paletteki tek ışıltılı far bu! Açık bir ışıltılı krem rengi, kaş altı, göz pınarı için ideal!

Foxy: Bu paletteki W.O.S ile birlikte en çok kullandığım renk bu benim. Göz kapağındaki renk eşitsizliklerini gidermek için harika bir astar rengi. Tek kötü yanı, NAKED 2 palette de aynı renkten var :(
Walk of Shame (W.O.S): Palette Foxy ile birlikte en çok kullandığım renk bu. Foxy ile aynı yapıda Foxy de sarı ton öne çıkarken W.O.S'de pembemsi şampanya rengi ön plana çıkıyor ve göz kapağında aydınlık bir görüntü yaratıyor. Tüm göz kapağına uyguluyorum bunu.


Naked 2: Çok açık sütlü bej-açık kahve tonlarda bu rengi ben kaş altındaki kemiğe uygulayıp, gözlerime derinlik veriyorum. Ya da bazen tüm göz kapağına uyguluyorum, dış köşelere Faint rengini uyguluyorum. Naked2 rengini, kaş doldurmakta kullananlar da var. Benim kaşlar siyah, ben ancak far amaçlı kullanıyorum :)

Faint: Çok doğal duran bir kahverengi bu, mükemmel bir gölge rengi aynı zamanda, normalde başka koyu renkli farlarla uzunca bir süre karıştırma işlemi yapsam da bazen doğal olmayan sonuçlarla karşılaşabiliyorum ama Faint ile gölge yaptığımda aldığım doğal sonuçtan çok memnunum.

Crave: Paletteki en koyu renk, koyu gri diyebiliriz, çok keskin bir siyahlığı yok, paletteki en az kullandığım renk, kirpik dilerine eyeliner olarak geçiyorum bunu. Smokey makyajların etkisini arttırmak için kullanılabilir :)
Aşağıda renklerin swatchlarını görebilirsiniz, parlak çıkmışlar biraz ama, tam renkler böyle

Renkler:

Üst sıra soldan sağa:
Foxy, Naked 2, Crave

Alt sıra soldan sağa:
Venus, W.O.S, Faint

Başka Naked paletleriniz varsa alınması gerekli mi? Bu tamamen sizin isteğiniz ile ilgili :) Ben Urban Decay markasına ait farları çok sevdiğimden tüm paletleri toplamıştım :)

Bu palet içinse, eğer far kullanmayı sevmiyorsanız ama gene de temel renklerden oluşan, fazla büyük olmayan bir paletim olsun diyorsanız, alabilirsiniz, zira boyutu çok ufak! Tam seyahatlere götürmelik :)

Ben bunu bundan tam 2 yıl önce Sephora'nın ülkemize dönemlik "Hot Now" kategorisinde getirdiği zamanlarda 72 TL'ye almıştım, hatta hatırlıyorum, Black Kartımda indirim vardı, 65 TL'ye gelmişti bana.

Dün itibariyle Urban Decay İstanbul Sephora mağazalarında satışa sundu ürünlerini. Hatta hemen Naked Basics 2 yok diye koşarak satın aldım. Fiyatlar 95 TL olmuş. Amerika fiyatı 29 $ yani yaklaşık 78-80 TL, 15 TL'lik bir fark koymuşlar, fazla bir fark mı bilemedim..

Karar sizin, benim çok sevdiğim bir palet, joker bir palet, muhtemelen Naked Basics 2 paleti için de aynı şeyleri hissedeceğim, şu an sadece bakışıyoruz kendisiyle, oldukça güzel :)

Siz ne düşünüyorsunuz Urban Decay farları/far paletleri hakkında?

Güzel bir Cuma günü olsun...

Sevgiler!
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder