Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

28 Nisan 2015 Salı

Too Faced І La Creme Color Drenched Lip Cream - Coral Fire - Ruj

Günaydın!!

Bugünü Ruj günü ilan ettim :P Biri tam bu bahar aylarına yakışacak diğeri ise yaz kış demeden kullanılabilecek bir ruj :)

İlki bahar aylarına yakışacağını söylediğim ve daha önce şurada I Want Candy isimli rengini incelediğim Too Faced'in kremsi yapıda olan ruj serisinden,

Too Faced - La Creme Color Drenched Lip Cream - Coral Fire


 Klasik altın rengi ambalajının sadeliği ve şıklığından bahsetmeye gerek yok sanırım :) Ambalajlarda altın detayları seviyorum :) Ruj 3gr. Yapısı daha önce de bahsettiğim gibi inanılmaz kremsi, adeta dudakta kayıyor, dudak kusurlarınız varsa asla ön plana çıkarmıyor. E tabi bu kremsilikten ötürü çok da kalıcı bir ruj değil malesef ama benim için sorun değil çünkü ben aklıma geldikçe tazeliyorum.


Rengi aşağıdaki fotoğraflarda pembeliği ağır basmış olsa da tam bir coral yani mercan renginde, dudak rengimle birleşince tam ambalajındaki renk olmuyor tabii ama yine de bahara oldukça yakışacak cıvıl cıvıl bir renk bence ve ben bahar aylarında böyle mercan tonları/canlı tonları kullanmayı çok seviyorum!


Aşağıdaki fotoğrafta rengi biraz daha gerçeğe yakın çıkmış, bu aşağıda rengin daha parlak olduğunu düşünün, işte tam bir parlak mercan rengi :)

 Aşağıda kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz :)

Aşağıda ise dudaklarımdaki hali bulunuyor. Bütün fotoğraflar gün ışığında çekildi, ışığın da geliş açısına göre gözüken mercanlık pembelik değişse de, dudaklarımda ortalama bir güneş alan odadaki duruşu bu şekilde :)


Bu rujlarda benim tek canımı sıkan şey, aşırı kremsi olmaları sebebiyle rujun kap içerisinde sallanmaları, kırılacak diye ödüm kopuyor bu sebepten ben yazları bu rujları buzdolabına koyuyorum ve sürerken de ucunu asla fazla çıkarmıyorum. Yukarıdaki fotoğrafta korkumdan ruju ne kadar çıkardığımı görmüşsünüzdür :)

Şimdi gelelim önemli konuya, evet Too Faced ülkemizden çekildi, çok da kötü oldu, far bazları olsun, 9'lu far paletleri olsun oldukça sevdiğim bir markaydı, geçtiğimiz yaz Haziran ayıydı sanırım, çekileceği sırada Sephora indiriminde tüm ürünlerini %50 indirimle sattı ve bu rujlar bana 29.95 TL'ye geldi tanesi. I Want Candy ruju aldıktan sonra aradan biraz zaman geçince İstinye Park'a gitmiştim ve oradaki Sephora'da Coral Fire rengine denk gelince onu da almıştım. Too Faced gider ayak bu seriden 4 adet ruj aldım sonuç olarak.

Peki nereden edinebiliriz Too Faced ürünlerini? Gittigidiyor'da (çeşitler az da olsa), Instagram'da bazı satıcılarda bulmak mümkün. Tabi ki fiyatlar Amerika'daki fiyatlarla aynı değil ama çok beğendiğiniz bir ürünse neden olmasın?

Herkese güzel bir Salı günü dilerim

Bir sonraki yazım yine bir ruj üzerine olacak, bu sefer ülkemizde var olan bir marka! :)

Beklemede kalın..

Sevgiler :)


2 yorum:

  1. Rengi çok güzel ama bayıldım :) tam benim rengim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya :) Ben de çok severek kullanıyorum şu an bu ruj var dudağımda :)..Sevgiler...

      Sil