Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Nisan 2015 Çarşamba

Chanel ǀ Les Beiges ǀ Healthy Glow Sheer Powder ǀ Pudra - No:10

Tekrar merhabalar :)

Yaz mevsimi yaklaştığında, bahardan itibaren tabi ki makyaj anlayışım da değişiyor. Mesela mutlaka bir güneş koruma faktörlü ürün kullanıyorum, bb krem kulanıyorum veya güneş koruma faktörlü krem  + kapatıcı kullanıyorum.

Tabi bu ürünleri kullandıktan sonra genelde tüm yüzüme hem parlamayı engellemesi hem de daha pürüzsüz gözükmesi için bir pudra geçiyorum. Bu pudraların da ince yapılı olmalarına önem veriyorum.

Severek kullandıklarımdan bir tanesi de Chanel'in pudrası oldu!

Chanel - Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder



Bendeki rengi en açık rengi 10 numarası, ülkemizde bu serinin renkleri malesef 30'dan başlıyor ve bronzer amaçlı tercih ediliyor. Ben bu en açık rengini, arkadaşıma yurt dışından gelirken almasını rica etmiştim, beni kırmayıp getirdi sağolsun :)

Chanel'in Les Beiges serisinin ambalajları alışılagelmiş klasik, siyah renkli Chanel ambalajlardan değil, krem renkte ve Chanel logosu bu sefer siyah olarak basılmış :) Ben bu ambalajı daha çok seviyorum! :)

Ürün her zamanki gibi kadife bir kese içerisinde geliyor.

İçerisinde 15 koruma faktörü var, yaz için biraz az olsa da zaten altına kullandığım ürünlerde yeteri kadar koruma faktörü bulunuyor.

Pudra 12 gr, bence tüm yüzümüze uygulayacağımız için yeteri kadar bir gramaj düşünülmüş. Ne çok fazla ne de az, kararında bence!

Kapağı açtığınızda sizi iri, geniş, yayvan bir fırça karşılıyor ki bu fırça Chanel'in Joues Contraste allıkları içerisinden çıkan o fırçalar gibi değil, daha işlevli, seyahatlerde size oldukça yardımcı olabilecek, işgören bir fırça!


Ürünün rengine gelirsek, aşağıda ışığın farklı açılarda geldiği, gün ışığında çekilmiş fotoğraflarda görebilirsiniz.

Benim ten rengime tam uydu diyebilirim. Çok örtücü bir pudra değil, daha ziyade bb krem, fondoten ve renkli nemlendirici gibi  ürünlerin üzerine ince bir pudra geçmek istediğinizde çok rahat kullanılabilecek bir ürün. Cakey bir görüntüye sebep olmuyor.



Yapısı, dokusu oldukça yumuşak ve tozutmuyor. 
Aşağıda rengini parmaklarımda görebilirsiniz. En açık renkte bile aslında hafif bir sarılık söz konusu ama yüzümde iyice dağıtınca problem olmuyor.

Bu pudrayı genel olarak sevdim, ancak tekrar alır mıyım? Ülkemizde olmadığından, ulaşması zor olduğundan sanırım uğraşamam. Onun yerine MAC'in Mineralize Skinfinish pudralarından Light-Plus rengini alabilirim. 


Ürünün fiyatı Sevil'de 170 TL gördüm, ama sanırım ben duty free'den arkadaşıma 120 TL gibi bir fiyata aldırmıştım. Yapılarını Sevil'de kontrol edip beğenirseniz, swatchlarına da internette bakıp, kendinize uygun rengi duty free den alabilir veya bir yakınınıza sipariş verebilirsiniz :)

Sizin yaz zamanı makyajınız nasıl oluyor? Terlemeye/parlamaya karşı pudra kullanıyor musunuz?

Güzel bir gün dilerim...

Sevgilerimle
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder