Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Eylül 2016 Çarşamba

Chanel ǀ Lévres Scintillantes Glossimer ǀ 212 Chéne Rouge ǀ Lip Gloss

Günaydın :)

Yazlıkta olduğumdan mütevellit yine gün başına en az iki en çok dört olacak şekilde yazı yayınlamayı planlıyorum :) Aslında kış vakti o kadar çok fotoğraf çektim ki! Sadece bu sene işlerimiz inanılmaz yoğun olduğu için geçen seneki gibi vakit ayıramadım bloguma :(

Bugünün ilk yazısı:

Chanel - Glossimer 'Chene Rouge'


Ben bu glossu nerede ne zaman ve nasıl gördüm hatırlamıyorum. Ancak internette swatchlarına rastladığımı hatırlıyorum ve açıkçası yoğun yapılı bir kırmızı gloss arıyordum. Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun diyen kesimden olsam da mat rujlarda ya da stick şeklindeki rujlarda kırmızı kullanamıyorum çok fazla. Ya şurada yazdığım Chanel - Cambon gibi bir ruj ya da şurada da yazısını okuyabileceğiniz Chanel - Rouge Orage gibi bir ruj sürünce biraz daha rahat hissediyorum kendimi. Ancak glosslar genelde transparan yapıda olduğundan kırmızı olsalar dahi kalıp gibi durmadıklarından seviyorum kırmızı rengi parlatıcılardan :))

Chene Rouge da bunlardan biri!

Chene Rouge, içerisinde altın ışıltıları olan ancak bu ışıltıların dudağa geçmediği bir lipgloss! Chene Rouge : Kırmızı Meşe, Bodur Meşe olarak çevrilebilir. Belki de renk olarak odunumsu bir kırmızı rengi tanımlamak istemişlerdir. Neyse daha fazla saçmalamayım! :)

Kısacası, içerisinde altın ışıltılar bulunan yoğun bir kırmızı renk...

Kabı, klasik Chanel glossimer glosslar gibi oldukça şık ve zarif.
Bu glosslardaki ve rujlarındaki altın detay ve siyah kapak ikilisi çok asil bir uyum oluşturuyor :)


Gloss'a yakından baktığınızda içerisindeki minik altın ışıltıları görebilirsiniz.


Sünger bir aplikatore sahip, aplikatörde hafif mercanımsı çıkmış renk ama bildiğiniz kırmızı aslında, birazdan dudaklarımda göreceksiniz!

Bileğimin içindeki swatch aşağıdaki gibi (Işıltıları görebiliyor musunuz? bence çok zarifler :))

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu farklı açılarda çekilmiş fotoğraflarda görebilirsiniz:




Instagram'da önceden paylaştığım kolajımla yazımı bitireyim :)

Chanel'in kozmetik ürünlerini Beymen, Sephora ve Sevil mağazalarında bulabilirsiniz. Bu glossimer yanlış hatırlamadıysam 120 TL civarında idi. Koleksiyon ürünü olabilir emin değilim ama koleksiyon ürünü olsa bile yani aradan uzun zaman geçmiş olsa bile kalıcı koleksiyona eklenmiş ürünler olabiliyor. Eğer beğendiyseniz bakmanızı tavsiye ederim. Ben çok severek kullanıyorum!

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder