Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Eylül 2016 Cuma

Kiehl's Powerful-Strength Line-Reducing Eye Brightening Concentrate | Göz Çevresi Serumu

Günaydın!

Alanya'da bugün hava güneşli olmasına rağmen korkunç bir rüzgar var ve iki haftadır ilk kez sabah dışarıda oturamadım bu yazıyı içerde koltuğa kıvrılmış bir şekilde hazırladım :( Bu arada bu akşam da, bu sene için Alanya'da son akşamım yarın akşam saat 20.00'da İstanbul'a uçağım kalkıyor. Haftaya Perşembe de iş başı. Eylül ayı benim için harika geçti ama gerçekten harika! Çünkü işyerine sadece 1 gün uğradım :-D  Neyse konudan sapmayım!

Bugünkü yazılarımın ilki ise: 
Kiehl's Çizgi Giderici ve Aydınlatıcı Göz Çevresi Serumu



Göz bakımı ve göz çevresi kremleri benim en fazla özendiğim bakım ve kremlerdir. Göz çevresinin insanı rezil de vezir de edeceğini bildiğimden göz çevreme ekstra bakımlar uyguluyorum. Maskeler, nemlendiriciler, gündüz ve gece ayrı göz çevresi kremleri Ne abartıyorsun ne gerk var ki diyebilirsiniz ama yaş olmuş 36! Bir panik bir panik :P 

Göz çverem için gece yatmadan önce kullanmak amaçlı bir serum bakınıyordum ve Kiehl's ın bu serumuna denk geldim. İçeriğinde %10.5 Saf C vitamini bulunuyor. Kaz ayaklarını, mimik çizgilerini azaltmak, ince kırışıklıkları hafifletmek ve göz çevresini aydınlatmayı vaat eden bir serum.

Ben bunu içerisindeki C vitamini sebebiyle sadece akşamları uyguluyorum eğer içeriğinde C vitamini olan herhangi bir krem/serum uygulayacaksam gündüz uygulamamaya dikkat ediyorum, zira güneş ışığı ciltte leke yapabiliyor. Bir pompa her iki göz çevreme de yetiyor.

Göz çevresine piyano hareketleri ile serumu yediriyorum daha sonra yüz kremimi sürüyorum. Bu esnada serum emilmiş oluyor ve üzerine göz çevresi kremimi uyguluyorum. Serumun yapısı çok hafif, emilimi hızlı ve ilk kullanımda göz çevresinde hafif bir ısınma hissediliyor.

Yukarıdaki fotoğrafda içeriğinde neler olduğunu görebilirsiniz.

Göz altı morluklarında azalma gözlemledim, daha dinç gösterdiğini düşünüyorum. Kaz ayakları konusunda birşey diyemeyeceğim çünkü çok şükür ki şu an yoklar! Gülünce çok hafif beliriyorlar o da olsun o kadar :-D


Kabının pompalı olmasını ayrıca sevdim, oldukça hijyenik bir şekilde kullanmanız mümkün! Her göz çevresi serumu/kremi gibi bu da 15 ml gramaja sahip.


Ben kullandığım süreçte memnun kaldım sanırım oldukça azaldı. Bitince tekrar bunu alabilirim veya Shiseido Ultimune veya Bioperformance serilerine bir göz atabilirim.
 Bu serumun güncel fiyatı 139 TL. Kiehl's mağazalarından veya internet sayfasından satın alabilirsiniz!

Sevgiler
xoxo

1 yorum:

  1. Bu serinin yüz serumundan çok verim alamamıştım ama göz çevresi serumunu merak ettim! Yılbaşından sonra aklımda olsun, belki bir tester deneyebilirim ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil