Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Eylül 2016 Cuma

Biopark Cosmetics | Saf Hindistan Cevizi Yağı

Günaydın! :)

Ve en sonunda geldik Alanya'daki son saatlerime! Bugün saat 16.00'da servis aracı beni Antalya Havalimanına götürecek. Vay be bitti koskoca tatil, 15 gün... Tek tesellim, Yarın sabahın erken saatinde istikametimin Yunanistan olması! 
Bugün bir saç bakım ürünü, bir de oje yazısı yayınlayacağım! Biraz kısa olacak, zira yola çıkacağım için bavuldu/denizdi, bilgisayarımı kaldırıp kapatacağım!




Biopark Cosmetics'in saf ve soğuk pres hindistan cevizi yağı, benim Life Co. Organik Hindistan Cevizi Yağının bir ara piyasadan yok olmasıyla tanıştığım bir saç bakım ürünü oldu. Aslında hindistan cevizi yağının sayısız kullanım alanları ve yararları var. Sevgili Pınar şurada çok güzel yazmış. Benim bahsedeceğim bu ürün, 100 gr ve teneke bir kutuda. Elinizin ısısıyla eriterek de kullanabilirsiniz veya benim yaptığım gibi benmari usulü eriterek sıvı bir şekilde tüm saçlarınızın uçlarına, dilerseniz diplerine de (ben yağlandırmasın diye pek getirmiyorum diplere) uygulayabilirsiniz. Ben banyo öncesi tüm saçlarıma (saçlar kuru) uyguluyorum sonra bir duş bonesi ile 1 saat bekletiyorumve güzelce şampuanlayıp yıkıyorum saçlarımı. Saçlara harika bir ışıltı katıyor ve kesinlikle o sertleşmiş uçları yumuşatıyor.

Aşağıda katı halini görebilirsiniz, margarin gibi gözüküyor :) Oda sıcaklığında ise sıvılaşıyor. Kokusu öyle buram buram hindistan cevizi değil, ağır değil yani.


Aslında Life Co.'nun saf hindistan cevizi yağını çok daha fazla seviyorum ama eğer Life Co. yu bulamazsam bu da bir alternatif. Sizlere de bir alternatif olması açısından yazdım bu yazıyı!

Biopark Cosmetics -  Saf Hindistan Cevizi Yağını şuradan veya başka online mağazalardan satın alabilirsiniz. Güncel fiyatı 39 TL.

Siz hindistan cevizi yağını kullanıyor musunuz? Faydalarını görüyor musunuz?
Saç dışında kullanım alanlarınız varsa bana da yazın!
Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder