Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Eylül 2016 Çarşamba

H&M | Red Carpet Oje

Bugünü bir oje yazısıyla kapatmak istiyorum :)

Şu sıcak ve güneşli havalarda hiç canınız çekmeyebilir bu rengi ama hatırlatayım Eylül ayındayız! Sonbahar kapıda :) Çok yakışır bu renk sonbahara benden söylemesi :-D

H&M - Red Carpet Oje



H&M kozmetik ürünleriyle geçtiğimiz yılda çok güzel bir atak yaptı. Kozmetik ürünleri içerisinde de özellikle ojeleri çok sevildi. Bu kadar sevilmesinin sebebi, Renk sklasının oldukça geniş olması, içerisinde ışıltısız ve duchrome renk çeşitlerinin fazla olması, kalıcılıklarının ve yapılarının çok iyi olması diyebilirim :) Bende sanırım 13-14 tane rengi var. Bazılarını 3 al 2 öde kampanyasıyla aldım. Neyse bugün bahsedeceğim rengi çok tutulan renklerinden biri: Red Carpet (Kırmızı Halı)

Şık, sade, abartısız bir bordo rengi, belki çok hafif kahvelik barındırıyor.
Fotoğraflarda tırnaklarımda iki kat sürülmüş hali var.



Fırçası geniş, kullanımı ve tutuşu kolay. Oje kıvamlı değil ve sürerken iz ya da dalgalanma yapmıyor. Zaten genelde koyu renk ojelerin sürümü de kolay oluyor.




Yine instagram kolajımla yazıma son veriyorum :) H&M ojeleri H&M mağazalarında kozmetik standlarında bulabilirsiniz. Fiyatları 13TL. Belki bir tık daha az olsaymış fiyatları tadından yenmezmiş o zaman ama olsun yine de highend ojelere çok güzel alternatif oldu H&M ojeler :))


Sizin sevdiğiniz H&M ojeleri var mı?
Varsa renklerini yazın bana!
Bekliyorum :)

Sevgiler
xoxo

1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de küçük bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil