Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Eylül 2016 Perşembe

Anastasia Beverly Hills | Dipbrow Pomade | Dark Brown

Hızımı almışken devam edelim, bu sefer bir kaş ürünü ile! :)

Anastasia Beverly Hills markası özellikle kaş şekillendirme ürünleriyle kozmetik camiasını güzel salladı. Oldukça kaliteli ve bir o kadar da erişilmesi zor zira bu marka ülkemizde satılmıyor! :(

Bu yazıda sizlere markanın en ses getiren kaş şekillendirme ürününden bahsedeceğim,

Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomade

Ben de bu ürünü bir blog satışından denemeden edindim. Ancak oldukça farklı renk çeşidi olan kaş pomadlarını bence denemeden satın almamak lazım. Benim kaşlarım Bey Amca'dan halli olduğu için (baya koyu bir renk :P) "dark brown" adına güvenerek satın aldım :) Güzel de tutturdum sanırım :P



Ambalaj üzerinde, suya dayanıklı bir ürün olduğundan, kaş şekillendirme için oldukça ideal bir ürün olup dağılma, bozulma ve solma yapmadığından bahsediliyor.  Özellikle yağlı ciltli olan ve nemli iklimlerde yaşayanlar için önerilmiş.


Ürün Bobbi Brown eyeliner'lar gibi cam bir kavanozda geliyor ve 4 gr. Kabı çok şık ve ağır.



Açıldıktan sonra 6 ay içerisinde bitmesi gerektiği belirtilmiş ambalaj üzerinde ancak bu ürünü 6 ayda bitiren olursa elini öperim :-D Aşağıda gördüğünüz üzere oldukça kremsi bir yapıda. Hatta ilk bakışta " aa bu kahverengi eyeliner" diyebilirsiniz :)

Fırçaya çok az bir miktarını aldığınızda her iki kaşınızdaki boşlukları rahatça doldurup, doğal bir görüntü yakalayabilirsiniz. Bu pomadla, makyaj artistleri olmayan kaşları yeniden yaratip harika şekil veriyorlar ancak ben malesef o yetenekte değilim ancak aradaki boşluklar dolsun biraz da doğal dursun derdindeyim :)


Aşağıda öncesi ve sonrası olmak üzere kaşlarımdaki duruşunu görebilirsiniz.

Bence elinizi hafif tuttuğunuzda çok doğal bir görüntü veriyor, daha fazla uygulanırsa daha keskin ve çizilmiş bir görüntü yaratacağından ben bu şekilde uyguluyorum. 

Ben blog satışından 60 TL'ye satın almıştım, yumuşaklığı ve kullanım kolaylığı sebebiyle pişman olmadığım bir ürün oldu. Suya dayanıklı olması ve kaşlarımı dökmemesi de ekstra artı puanlar kendisine :)

Umarım Anastasia Beverly Hills markası ülkemize gelir zira aydınlatıcıları ve kontur ürünleri de çok beğeniliyor. Gerçi kozmetik markaları ülkemizden tek tek çekilirken ABH'i beklemek biraz saçma ama olsun :) Umut işte :)

Eğer cesaret edebilirseniz beautybay ve cultbeauty sitelerinden bu markanın ürünlerini inceleyip satın alabilirsiniz ama gümrük konusu makyaj/kozmetik ürünleri konusunda her zaman sıkıntılı :/

Siz bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kullandığınız ürünleri var mı?

Benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

Sevgiler!
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder