Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

16 Eylül 2016 Cuma

Chanel | Rouge Coco Shine | EMOTION # 92 Ruj Incelemesi

 Chanel rujlara karşı ekstra bir zaafım var kabul ediyorum. Eskisi kadar olmasa da aklım hala Chanel'in yeni koleksiyonlarına kayıyor ama neyseki oje deliliğimi biraz daha dizginleyebildim sanırım.

Bu yazıda da Chanel'in Rouge Coco Shine serisinden çok severek kullandığım bir rengi inceleyeceğiz! :)

Chanel - Rouge Coco Shine - Emotion




Daha önce yazdığım chanel rujlarla ilgili yazılarıma aşağıda isimlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. 
Coco Shine serisi Chanel'in hafif renk veren lipbalm serisi gibi tanımlanabilir. Oldukça transparan ve jel yapıda bu serideki rujlar. Daha önceden Monte Carlo ve Romance renklerini anlatmıştım. Yapılarla ilgili olarak aynı fikirler bu renk için de geçerli :) Yani Coco Shine serisinin genel olarak kalıcılığı az ve nemlendirme özelliği yüksek diyebiliriz.


Emotion, koyu bir gül kurusu/leylak rengi olarak tanımlanabilir. Aşağıda kabındaki duruşunu görebilirsiniz. İlk bakışta bile beni kendine aşık eden rujlardan :)


Kolumun iç kısmındaki renkte tariflediğim rengi aşağıda daha net görebilirsiniz. Hafif soğuk tonlu, koyu leylak/gül kurusu karışımı gibi tariflenebilir.


Dudaklarımda duruşu ise daha pembeye kaçıyor, aşağıda gördüğünüz gibi. Ancak eğer kat kat sürerseniz içindeki leylaklık dudaklarda da baskın hale geliyor. Ben aşağıdaki gibi uygulamayı seviyorum :)


Bir şeyler yiyip içtiğinizde, tabi ki hiç kalmıyor dudakta mutlaka tazelemeniz gerekiyor. Ancak nemlendirmesi verdiği parlaklık gerçekten çok güzel.

Türkiye fiyatları fazlasıyl pahalı olduğundan bu rujları Duty Free'den almanızı öneririm!

Güzel bir gün olsun!

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder