Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Eylül 2016 Cuma

Kiehl's| Ultra Light Daily UV Defense | Güneş Koruyucu Krem

İkinci yazı, aldığım günden beri severek kullandığım ve hatta yarıladığım çok memnun kaldığım bir Kiehl's ürünü!

Muhtemelen blog&vlog camiasında en sevilen Kiehl's ürünü de budur :)

Kiehl's - Ultra Light Daily UV Defense



Haziran ayından itibaren hatta Mayıs ortasından itibaren şehir içinde yüksek koruma faktörlü güneş kremleri kullanmaya başlıyorum. Cildim karma, T bölgem parlamaya çok müsait, gözenekli, sivilce de dönemsel olarak çıkabiliyor vs vs. Bu sebepten, cildimde gözenekleri tıkamayacak, makyaj altına kullanımı uygun, iyi koruyacak güneş kremi arıyordum. Kiehl's ın bu ürünü de oldukça fazla övüldüğü için bir şans vermek istedim. Ve çok çok sevdim!

Mesela şurada yazdığım Shiseido'da çok ince bir tabaka halinde sürerseniz makyaj altına çok güzel kullanılabiliyor ancak en ince haliyle bile yüzde bembeyaz bir görüntü oluşuyor adeta sevimli hayalet Casper!! Kiehl's da böyle bir problem olmuyor, ciltte beyaz bir tabaka oluşmuyor.

Cildimde parlama yapmadı, kolayca emildi ben nemlendirici üzerine kullanmadım zaten yaz vakti cildim çok çabuk yağlanıyor, terliyor diye bunu sürüp üzerimi giyindikten sonra makyajımı yaptım. Üzerine rahatça makyaj yapabileceğiniz bir güneş kremi ve cildi nemlendirmesi de benim için yeterli oldu! :)



Aşağıda içeriğinde bulunan bileşenleri görebilirsiniz. Açıkçası bu fotoğrafı ilgilenenler için koyuyorum zira ben anlamıyorum nedir ne değildir.


Ürün 60 ml ve kabıda yanınızda taşımaya uygun, ince, çantada ebadıyla sizi rahatsız etmeyecek türden. Ancak ben gün içinde tazeleme yapmıyorum, sabahtan bir kere sürmek benim için yeterli oluyor. 

Sonuç olarak, yaz tatili öncesi, güneş yüzünü göstermeye başladığında kullanacağım kremi buldum diyebilirim. Beyaz bir tabaka bırakmaması, cildimde aşırı parlamaya yol açmaması, güzelce emilmesi, güzel koruması sebebiyle oldukça memnun kaldım bu üründen. Yapısı da ne çok kalın ne de çok sıvı, orta karar diyebilirim. Olması gerektiği gibi. Fiyatı 139 TL. Ürünü Kiehl's mağazalarından ve internet sayfasından satın alabilirsiniz.

Sevgiler
xoxo

1 yorum:

  1. Testerını kullandığımda epey sevmiştim; ama, bir türlü tam boyunu almak kısmet olmadı :) Belki seneye! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil