Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

16 Eylül 2016 Cuma

Biotherm | Nemlendirici Cilt Bakım Seti {Aquasource+Biosource}

Herkese günaydın!

Bugünkü yazılarıma,  sizlere yanılmıyorsam Sephora'dan 39 TL'ye aldığım bir cilt bakım setinden bahsederek başlayacağım.

Biotherm - Nemlendirici Cilt Bakım Seti

Set içerisinde 3 adet ürün bulunuyor. 
1. Biosource - 30 ml makyaj temizleme suyu
2. Aquasource Nemlendirici Jel - 15 ml
3. Aquasource Nemlendirici Gece Kremi (Jeli) - 20 ml

Ben bu tarz setleri çok fazla incelemeden satın alıyorum çünkü seyahatlerde inanılmaz kurtarıcı oluyorlar. Set içerisindeki makyaj temizleme suyunu bitirmek üzereyim. Gece uygulanan nemlendirici jel ise çoktan bitti! Hem ürünleri tanımak adına hem de seyahatlerde taşıma kolaylığı açısından böyle az gramajlı ürünleri çok seviyorum.


Sırası farklı olmuş ama teker teker ürünlere değinelim.
Aquasource nemlendirici jel, 15 ml'lik cam bir kavanozda geliyor. Ürün normal ve karma ciltlere uygun! Yağlandırma yapmıyor, makyaj altına güzelce uygulanıyor. Cilt kolayca emiyor ürünü zaten jel formda olduğu için hafiften su gibi bir yapısı var. Yüzümün yağlandığı bu yaz sezonunda severek kullandım. Cildinizin nem ihtiyacını çok güzel karşılıyor.



Aşağıda ise Biosource makyaj/cilt temizleme miselar suyu var, 30 ml. Göz makyajını çıkarmada çok başarılı bulmasam da, cilt makyajını diğer miselar sular gibi temizliyor diyebilirim. Yapısı biraz daha sanki yağlımsı gibi Bioderma ve Garnier ile kıyaslarsak. Cildi bu sebeptendir ki germiyor, kurutmuyor :)

Kabının üzerinde yüz ve gözler için kullanımının uygun olacağı belirtilmiş.




Benim bu setteki en sevdiğim ürün ise aşağıdaki oldu!
Gece nemlendiricisi. 20 ml'lik boyutuyla benim yaz aylarımın gece kremi oldu diyebilirim. İlk anlattığım, Aquasource nemlendiricinin daha koyu renkteki (koyu mavi ) ve daha koyu kıvamlısı bu diyebilirim. Cildinizin uyurken ihtiyacı olan tüm nemi almasını sağlıyor. Çok çok sevdiğim hafif bir ürün oldu benim için. Ve çoktan bitti bile.


Bu setin yaşlanmaya karşı herhangi bir vaadi yok sadece nemlendirme özelliği bulunuyor. Eğer ki yaşınız gençse ve yaşlandırma karşıtı ya da kırışıklık bakımı gibi özelliklerle ilgilenmiyorsanız bu setteki ürünlere bakabilirsiniz :)

Ben beğendim gerçekten!

Sonraki yazıya kadar hoşçakalın
xoxo

2 yorum:

  1. Bu seti ben de görmüştüm ama nemlendiricilerin ana bileşenlerinde alkol ve silikon olduğu için uzak durmuştuum; ne yazık ki hassas bir cilde sahibim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay benim hiç aklıma gelmiyor ya şu içindekiler kısmını okumak! :/ Okumaya başlasam iyi olacak benim de oldukça hassas bir cildim var ama bende sorun çıkarmadı çok şükür :)

      Sil