Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

17 Eylül 2016 Cumartesi

Pastel | 228 Oje

Bugün de fotoğraf düzenlemekten yazılarımı yayınlayamadım! :/

Tabi sadece fotoğraf çekmek yetmiyor onların bir de tasniflenip düzenlenmesi var. Neyse o yüzden bu yazı kısa olacak :-D

Pastel - 228 Oje


 Yazın ortasında, güneşli havalarda nedir böyle koyu koyu ojeler diyebilirsiniz, ancak benim için bordo, şarap, siyaha çalan lacivert ya da böyle petrol/yağ yeşili ojeler her daim elimin altında olmalı!

Çok seviyorum gerçekten ve çok asil durduğunu düşünüyorum :) Pastel 228 de müthiş bir yağ yeşili oje! Fotoğraflarda tırnaklarımda iki kat var. Pastel ojelerin kalıcılıklarını iyi bulmuyorum ancak fiyatına göre oldukça iyi. Güzel bir top coat ile ojenizi 4-5 gün rahat kullanabilirsiniz hem de daha parlak gözükür ojeniz :) Bu fotoğraflarda da, iki kat oje üzerinde Rimmel'in top coat u var, hem dayanıklılığı arttırıyor hem de parlaklığı.

Sizi ojenin kalan fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyor ve güzel bir gün diliyorum!

Sevgiler
xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder