Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

13 Eylül 2016 Salı

Bitenler І TEMMUZ AGUSTOS 2016

Herkese günaydın ve iyi bayramlar! :)

Cuma gecesinden yazlığa geldim ve tam iki hafta buradayım bayram sonuna 10 günlük bir izin ekledim!  24 Eylül'de Alanya'dan ayrılacağım hemen akabinde ufak bir Yunanistan tatili olacak :) 

Neyse bu sefer fazla geciktirmeden geçtiğimiz iki ayda neler bitirdiğimi yazmak istedim.

Cilt Bakımı:


Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Bunu Bioderma'ya muadil buluyorum içeriği Bioderma kadar temiz olmasa da indirimde yakaladığımda stokluyorum :) Sürekli elimin altında olmasını istediğim bir ürün, rimel ve göz makyajı konusunda çok başarılı olmasa da gerek tonik gibi gerek makyajın kabasını almak için kullanıyorum ve seviyorum!

L'occitane - Hydra Vital Face Mist : Yazısı şurada, seyahat boy idi. Fiyatı bana pahalı geliyor ama L'occitane ürünlerini çok başarılı buluyorum parayı dert etmeyecekseniz alın derim :)

Shisedio Ultimune ve Bio Performance göz çevresi krem deneme boyları: İkisini de çok sevdim özellikle Bio Performance çok hoşuma gitti, alabilirim :)

Güneş Ürünleri:


Bioderma - Photoderm Bronz SPF 50: Yazısı şurada. Fransa'dan almıştım. Önümüzdeki sene yaz zamanı tekrar alırım hem güzel koruyor hem de bronzlaştırıyor.

Daylong - Actinica : Bu yazıları silinmiş emektardan ben 2 veya 3 tane bitirdim, bu güneş kremi çok kuvvetli bir koruyucu, ancak çok kıvamlı.. Yazısını yazmak nasip olmadı seneye artık :P Bu da yüzüm için tekrar alacağım ürünlerden.

Duş-Banyo-Saç Ürünleri:


Wellness Beauty - Deniztuzlu Peeling: Rossmann'larda satılan bu vücut peelingini çok severke kullandım, tanecikleri harika arındırıyor sonrasında bıraktığı hafif yağlı his banyo sonrası nemlendirici sürme ihtiyacımı ortadan kaldırıyor. Üstelik uygun fiyatlı çok sevdim!

Organix - Argan Oil Saç Kremi: Aşırı yumuşatan bir saç kremi değildi. Saçlarımı Tangle Teezer ile tarıyorum (Yazısı şurada), o tarak olmasa saçlarım kolay açılmazdı sanırım. İçeriği temiz ve güzel bir şampuan ancak beklediğim performansı göremedim

Organix - Coconut Water Şampuan: Saç kremini nasıl sevemediysem bu şampuanı da oldukça çok sevdim! Çok güzel arındırıyor ve yumuşatıyor! :) Tekrar alınacaklar listesinde!

Le Petit Marseiliais : Beyaz Şeftali ve Nektarinli Duş Jeli: Sıcak su ile karışınca ortaya çıkan koku benim midemi bulandırdı, zor bitirdim. Sanırım bunu sadece soğuk suyla kullanmalıydım. Kabındaki kokusu ne kadar güzelse sıcak suda o kadar tahammül edilemezdi benim için. Asla bir daha almam, üstelik cildimi aşırı gerip kuruttu. Limonlu olanı vardı o da gerip kurutuyordu ama en azından mis gibi kokuyordu. Bu seriden bir daha duş jeli almam zaten elimdeki duş jellerini bitirip sabuna geçmek istiyorum artık..


Parfüm ve türevleri:


Sebamed - Balsam Deodorant: 2013 yılı Fransa seyahatim sırasında tanıştığım bu deodorantla (deo roll on) 3 yıldır birlikteyiz, içeriği tertemiz ve ter kokusunu kesinlikle önlüyor. Tavsiye ederim :)

Jo Malone - Nectarine Blossom &Honey Parfüm: İlk aldığım Jo Malone parfümüydü kullandığım Jo Malone'lar içerisinde en kalıcı olanı buydu. Çok güzel bir şeftali kokusu! Bir bakın derim :) Şurada ve Şurada Jo Malone parfümlerle ilgili yazılarım mevcut sanırım :)

 Ivır Zıvır:

Listerine Advanced White Ağız Çalkalama Suyu: İşe yaradığını söyleyebilirim, bu bitirdiğim sanırım 2 veya 3. Ara ara alıyorum güzel bir ürün.

Dove - Beauty Cream Wash Sıvı Sabun: Normalde sıvı sabunları çok beğenmezsem dahil etmiyorum ama bu arkadaş benim el kremi kullanımımı baya bir azalttı. Elleri temizlerken nemlendiriyor. sevdim! :)

Asetonlar:
Parmex ve Şelale Asetonlar: Şelale'nin boyu seyahatlar için çok ideal! Ama Parmex'i her zman tercih ederim :) Performansı oldukça iyi.

Islak Mendil - Kağıt Mendil - Pamuk - Makyaj Temizleme Mendilleri:

Diadermine - Makyaj Temizleme Mendilleri bundan ikinci bitirişim. Spor salonunda artık spora başlamadan önce, mutlaka cildimi bununla silip içeri öyle giriyorum. Göz makyajına dokunmuyorum bulamaca dönmesin diye :) Memnunum, şu ana kadar kullandığım makyaj temizleme mendilleri içinde en iyisi diyebilirim :)

Isana ve Lux: Makyaj temizleme pamukları (disk), Isana'ya bayılıyorum, hem uygun fiyatlı hem de yüzümü tahriş etmiyor. Lux eh idare eder işte :)

Ve birçok Watsons ıslak mendil, çantamdan eksik olmuyor.

Makyaj Ürünleri:


Zibilyon tane Fondoten sample'ı bitirdim. Bunun sebebi hem elimde fazlaca birikmiş olmaları hem de bronzlaşmam sebebiyle elimdeki hiçbir fondotenin renginin bana uymaması.  Kısaca yorumlayacak olursam, içlerinde en güzeli sanırım Estee Lauder Double Wear ve Make Up For Ever Ultra Hd (İkili yuvarlak samplelar) fondotenler. Ben fondoteni kapatıcı ve biraz pürüzsüzleştirici cinsten seviyorum. Mesela Lancome Miracle Air Teint su gibi yapısıyla MAC Face & Body' benzemekte. Ben iyi anlaşamıyorum o fondotenlerle, sanırım kuru ve mermer gibi cildiniz varsa MAC Face & Body ve Lancome Miracle Air Teint size göre :)

En sağda ise Urban Decay original Primer Potion Far Bazı var: Elimde 'Eden' renginin tam boyu var. Bu da müthiş. Urban Decay far bazı konusunda müthiş gerçekten!


NARS - Smudge Proof Far Bazı: Çok seveni var bu far bazının evet performansı çok iyi ama ben şeffaf far bazlarını pek sevmiyorum mutlaka biraz olsun renk eşitliği veren ürünleri seviyorum.

Chanel Khaki Precious Göz Kalemi: Yazısı şurada! Bitmesine çok üzüldüğüm müthiş bir göz kalemiydi.

Essence Lash & Brow: Kaş Maskarası: Bu da ikinci bitirdiğim uygun fiyatlı bulması zor şeffaf kaş maskarası. Fiyatına göre işini iyi yapıyor :)

Chanel - Le Volume de Chanel Rimel: Söyleyecek söz yok, muhteşem, çok seviyorum, bu biten ikinciydi.  

MAC Face & Body C2 fondoten denemesi: Su gibi hakikaten, kapatıcılık yok ve ben sevemiyorum malesef kaç kere denedim bende parlama yaptı! :/

Tatilde Bitenler (Bu başlığı sevgili Başak'tan kopya çektim :))


Shiseido - 50 SPF Antiaging Yüz ve Vücut Kremi: Suya dayanıklı, müthiş! Harika, ama yüzüme kullandım ben bunu genelde ve Casper gibi dolaştım malesef. Herkes sordu "Yüzüne maske mi sürdün?" diye ://  Gerçekten zamk gibi yapışıyor cilde, çok iyi koruyor, lekeleri önlüyor ama böyle sosyetik bir beachte bunu sürerek gezemezsiniz, ben bizim sitede palyaço gibi takıldım eheheh :P

Kiehls - Portakal Çiçeği: Vücut Kremi deneme boy: Mis gibi kokuyor, yeterli nemlendiriyor ancak biraz pahalı fiyatı sebebiyle almayı düşünmem.

Arko Nem - 20 Faktörlü güneş kremi: Yüzüme vücuduma her yerime iki senedir kullanıyorum. Çok iyi bence, kokusu da harika. Ama tabi bu ürünü bronzlaştıktan sonra, bir de akşam 4ten sonra yüzüme kullandım. Hem yapış yapış değil hem de 75 ml olmasıyla sırt çantasına atıp uçağa sokabiliyorsunuz ;)

İşte geçtiğimiz iki ayın bitenleri bu şekildeydi. Sizler neler bitirdiniz yakın zamanda?
Bitenler yazısı okumayı çok seviyorum ben, çıkın çıkın yazın o zaman :P

Herkese sevgiler ve tekrar İyi Bayramlar!

xoxo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder